Test fotoobrazu Saal-Digital

Jakiś czas temu miałam okazję przetestować fotoobraz firmy Saal-Digital. Do testu podeszłam bez większego entuzjazmu - po wielu przejściach związanych z wydrukiem zdjęć znalazłam już swoje ulubione cyfrowe laboratorium, wypróbowane i zaufane, i nie miałam najmniejszego zamiaru niczego zmieniać. Pobrałam jednak aplikację która miała przeprowadzić mnie przez cały proces, wybrałam wymiar obrazu, rodzaj powierzchni i wszystkie inne szczegóły. Muszę przyznać że zaprojektowanie fotoobrazu było dziecinnie proste i intuicyjne, jedyny problem pojawił się przy wyborze zdjęcia do wydruku. Nie chciałam pójść na łatwiznę, chciałam sprawdzić jakość wydruku na czymś co okazało się już wyzwaniem w przeszłości. Dlatego wybór padł na to zdjęcie.


Zdjęcia z tej serii drukowałam chyba najwięcej razy. Kolory prawie zawsze były przekłamane - głębokie fiolety po wydruku wyglądały na sine, a skóra najczęściej posiadała brzydki żółtozielony zafarb. Obraz często tracił też na kontraście i był o wiele jaśniejszy od swojej wersji elektronicznej, a pożądany wygląd wydruku udawało mi się uzyskać zazwyczaj po kilku próbach. Dlatego kiedy (po zaledwie dwóch dniach od zamówienia!) dostarczono mi przesyłkę, byłam pozytywnie zdziwiona. Wydruk bardzo dobrze oddał wszystkie barwy - fiolety są głębokie i nasycone, skóra nie posiada zielonych tonów, kontrast pozostał na bardzo podobnym poziomie.

Zestawienie oryginału i wydruku:


Zamówiłam fotoobraz na płycie PCV, w formacie 60x60cm z aluminiowym mocowaniem. Powierzchnia obrazu ma lekko matowe wykończenie, nie odbija światła i nie tworzy odbłysków które są czasem widoczne na gładkich powłokach. Produkt został wykonany bardzo solidnie i wygląda profesjonalnie - doskonale nadawałby się na prezent. Nikomu go jednak nie oddam, wisi teraz na mojej szarej ścianie i wygląda świetnie.

Podsumowując - fotoobraz to nie zwykłe zdjęcie do albumu. Jeżeli już wieszamy coś na ścianie, pokazujemy babciom, ciociom i sąsiadom, to warto by prezentowało się najlepiej jak może. Dla mnie wydruk Saal-Digital okazał się bardzo dobrą opcją i spełnił moje oczekiwania, dlatego jeśli planujecie sprawić komuś prezent czy po prostu wydrukować swoje popisowe zdjęcie to serdecznie polecam.

PS Nie wspomniałam jeszcze o obsłudze klienta, a jest naprawdę na wysokim poziomie. Kontakt ze sklepem przebiega w miły i bardzo sprawny sposób, sama przyjemność :)

Komentarze

  1. Super zdjęcia, zapraszamy do wypróbowania naszych obrazów na płótnie - zrobimy wszystko abyś była zadowolona:) Czekamy na kontakt :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty